luni, 19 mai 2014

Tu ce iubesti?



Si mai important... pe cine iubesti?

Eu personal, iubesc linistea si diminetile tarzii alaturi de persoana iubita. Iubesc sunetul valurilor ciocnindu-se la mal si linistea profunda a zapezii cand imbraca totul in alb. Mirosul dulce al ciocolatei calde si zilele ploioase destinate filmelor. Stii, iti iubesc dulcele parfum si acrul caracter pe care-l imbraci uneori. Iubesc certurile copilaresti si impacarea ce urmeaza. Da, si poate nu ti-am spus dar iubesc sa ma alinti. Pentru ca uneori sunt un copil ce are urgenta nevoie de protectie si dragoste, iar alteori sunt femeia rece si calculata pe care o doresti. 

Pe cine iubesc?
 Iubesc barbatul brunet si serios, cu zambet frumos dar scump la vedere... Hmm, da. Chiar el. L-ai recunoscut? Combinatia ideal de fatala pentru mine. Tu, cel care nu crede.
 Este greu, intr-o lume atat de insetata de palpabil si rational, sa poti sa intelegi ca cineva te iubeste cu tot cu imperfectiunile tale, cu tot cu ifosele tale, cu tot cu starile tale. Iar tu, dragul meu , ai multe stari si nu toate la fel de usor de suportat. Este atipic ca cineva sa te mai doreasca pur si simplu, fara sa ai o serie de criterii pe baza carora sa fii considerat admis. Iar eu inca o fac, inca de atunci si inca nu s-a sfarsit.
Daca te-ai privi prin ochii mei, ai realiza ca ei iti vad doar sufletul... nu se opresc la invelisul pe care il poate observa toata lumea.

L-as iubi... 
 
                  L-aş iubi pentru că n-ar avea nimic din bărbatul ideal pe care îl visam cu ani în urma… Nu ar fi cel mai frumos şi nici cel mai râvnit. L-aş iubi pentru că nu este perfect, dar este perfect pentru mine. L-aş iubi pentru felul în care mă înveleşte noaptea şi pentru că îmi lasa ultimul fursec dimineaţa. L-aş iubi pentru pasiunea pe care o pune în tot ceea ce face, pentru ambiţia lui şi aş fi mândră că sunt iubită de un bărbat ca el... L-aş iubi pentru că nu m-ar lăsa să fac întotdeauna ce vreau… nu mi-ar spune “cum vrei tu”, “unde vrei tu”, “cum crezi tu” şi nu i-ar fi teamă să-mi spună “nu”. L-aş iubi pentru că ar fi cel mai aspru critic al meu şi pentru că alături de el aş deveni zi de zi un om mai bun şi mai femeie. L-aş iubi pentru că după cea mai urâtă zi, odată ajunsă în braţele lui aş simţi că toate trec… L-aş iubi pentru că mă ia de mână atunci când mergem pe stradă...pentru că îi e drag copilul din mine şi iubeşte femeia care sunt.
L-aş iubi, dacă l-aş găsi…

 
P.S. L-am gasit... l-am iubit! 
  Pentru ca si maine e o zi... A.C. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu