sâmbătă, 27 decembrie 2014

Rabdare



E vorba despre rabdare...


                        Eu... nu imi permit sa ma ratacesc inca o data. Nu pot sa fac asta. Nu am niciun drept, fata de mine. Cand m-am regasit, pe jumatate cel putin, nu pot sa am tupeul sa ma pierd iar. Uneori nu mai avem puterea sa cautam sau macar sa asteptam. Eu? Eu niciodata nu am avut rabdarea necesara sa astept. Si atunci, ne multumim cu jumatati de masura, cu sferturi de viata, cu resturi sau incercari de orgasme, picaturi de bucurie, niste firimituri. Si atunci totul devine trist. Niciodata nu am stiut sa nu-mi mai pese. Niciodata nu am stiut sa iubesc cu jumatati de masura. Mi-am pus sufletul pe tava ca si cum ar fi fost o bucatica de plastic si am lasat-o acolo. Am lasat bucati din mine fiecarei persoane importante din viata mea. Si asa am ajuns aici, acum, goala. Goala pe interior.
                     


            Ma intreb... Ce faci? Unde esti? 
Pentru ca... mor de nerabdare sa te aud! A.C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu