sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Eu...

Ai vrut sa vezi cum sunt eu, fara sa fiu nebuna, 
                                                                    agitata 
                                                              sau 
                                                                   indragostita de trecut. Aici sunt EU!

                       Crede-ma, sunt greu de iubit, pretentioasa si complicata! Nu o sa ma indragostesc din prima de tine. Probabil imi vei parea prea copil, prea arogant sau deloc genul meu. Va trebui sa ai acel "ceva" pentru a-mi schimba parerea. Nu o sa-ti spun "te iubesc" in prima saptamana, cum se procedeaza in ultima vreme. De fapt nu o sa-ti spun "te iubesc" pana nu o sa o simt si poate dura luni intregi. Nu o sa fac tot posibilul sa te vad decat daca sufletul meu va plange de dorul tau. Nu o sa-ti fac crize de gelozie daca iesi in oras fara mine si nu o sa te sun de 10 ori doar pentru ca nu ai auzit telefonul, te joci, ai treaba sau ... nu vrei sa-mi raspunzi (nu e exclus).    


                       Nu o sa-mi placa brusc acelasi gen de muzica pe care il asculti tu si nici aceleasi lucruri pe care tu le adori. Nu o sa mor de nerabdare sa-ti cunosc parintii, fratele sau sora...dar, nici patul tau nu vreau sa mi-l prezinti pana cand nu o sa simt asta. Nu o sa facem 45769 de poze impreuna. Daca nu o sa ma suni, nu o sa fac eforturi sa vorbim. (la inceput) Daca si dupa vei da dovada de indiferenta, atunci nu vor mai exista eforturi din partea mea. O sa spun foarte rar "iarta-ma" si mai niciodata nu o sa renunt la orgoliu, cu atat mai putin daca am dreptate. Asta pana nu te voi iubi. Daca vei reusi sa-mi intrii la inima, vei face cunostinta cu cea mai dulce, provocatoare si atenta iubita. Pana atunci nu. Dar va trebui putin efort din partea ta daca vrei sa ajung sa fiu asa.


                       Si totusi imi rezerv dreptul de a ma comporta ca o scorpie, daca sunt tratata prost! Pot ierta aproape orice daca ai un argument bun si imi arati ca iti pasa. Dar nu voi ierta, nici macar cu gandul lipsa ta de interes sau atentie. 

Pentru ca ... 2015 aduce schimbarea. A.C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu